Lawendowe pole...

by - czwartek, czerwca 15, 2017

 Kartka w stylu prowansalskim

Uwielbiam lawendę i styl prowansalski, więc dzisiaj pokażę karteczkę, która powstała jako inspiracja na blogu Paper Passion.
kartka w stylu prowansalskim
Bazę kartki okleiłam papierem nr 3 kolekcji Fiołki. Bardzo lubię tę kolekcję ze względu na kolorystykę i wzory, m.in. te kropki. 
kompozycja z kwiatów ręcznie robionych
Środek też ma motyw lawendy, ale z wykrojnika...
wnęrze kartki ozdobione jest motywem lawendy
W pierwotnych planach miałam lawendowy hafcik, ale z przyczyn czasowych musiałam zrezygnować z tego pomysłu:( Nawet zakupiłam mulinę w stosownych kolorkach. Może kiedyś...
papier do scrapbookingu z lawendą
Kwiatki wyprodukowałam w ilości prawie hurtowej, bo mi się skończyły. Motylek z EKO-DECO, a niby zdjęcie z lawendą to papier do scrapbookingu o wymiarach 10cmx10cm.
lawendowa kartka w stylu prowansalskim
Zapraszam Was na męskie wyzwanie, które właśnie trwa na blogu Paper Passion.

W niedzielę pokażę skończoną serwetkę frywolitkową Wiosna 2017 - nareszcie :))

Pozdrawiam, życząc udanego weekendu,
Anetta

You May Also Like

10 comments

  1. Piękna, piękna, a lawenda ma swój urok pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :-) Anetko ach te twoje kwiatki jak zawsze cudowne. Pozdrawiam i udanego weekendu w słonko zycze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach lawendy, mam kilka krzaczków w ogrodzie, a Twoja karteczka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Bardzo lubię lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna lawendowa karteczka.Kiedyś byłam zakochana w lawendowych motywach, dzisiaj moje uczucia do lawendy nieco przygasły, ale chętnie podziwiam i czasami do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka- uwielbiam motyw lawendy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam lawendę i wszelkie lawendowe motywy! niedaleko mnie jest knajpka o nazwie "lawendowe pole":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka cudna !!! Nawet mam ten wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)