Candy ....

by - wtorek, kwietnia 25, 2017

 Candy z EKO-DECO

Dzisiaj taki błyskawiczny wpis - właśnie przywędrowało do mnie wieloetapowe Candy z EKO-DECO. Piąty etap zakończył się na blogu Ewy (Kolorowy światek), tam też znajdziecie zwycięzcę etapu...Koniecznie sprawdźcie, do kogo uśmiechnęło się szczęście... A ja  już zapraszam Was do udziału w zabawie na moim blogu :)

Zasady udziału w zabawie

Spójrzcie poniżej - zasady są proste:

1. Dołącz do obserwatorów bloga EKO-DECO.
2. Umieść podlinkowany banerek na swoim blogu lub stronie FB.
3. Pozostaw pod tym wpisem komentarz wyrażający chęć udziału w naszej zabawie.
4. Jeśli chcesz,  możesz dołączyć do moich obserwatorów, ale nie jest to konieczne:)
zestaw dekorów EKO-DECO - candy
9 maja ogłoszę zwycięzcę szóstego  etapu naszego Candy, który otrzyma ten śliczny zestaw dekorów z EKO-DECO przeznaczony do zdobienia prac z naszymi pociechami...

Zapraszamy do zabawy! 
 Anetta

You May Also Like

23 comments

  1. No i jak się tutaj nie zapisać, jak taaaaakie piękności rozdają. Oczywiście, że spróbuję, a co z tego będzie … zobaczymy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio u Ciebie szczęście w losowaniu, ale co szkodzi spróbować.
    Zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponownie spróbuje, może i do mnie szczęście się uśmiechnie :D
    [banerek u Twisted Mouse]

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja też spróbuję. Może mi się poszczęści.
    Obserwuję jako Marille
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam szczęścia w losowaniach,ale c tam staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie dołączę do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie ustawię się w tej kolejce i spróbuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Eco-Decko kiedyś sporo tam kupowałam , jak zajmowałam się decou :-)
    Oczywiście z miłą chęcią stanę do kolejki po te śliczne tekturki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przywędrowałam i ja, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja staję w kolejce po tą świetną nagrodę :) Może będę miała szczęście tym razem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przegapiłam 5 etap, to może obecny będzie pomyślny. Ładne skarby oferuje Eko Deco i chętnie się dołączę do szóstego już etapu zabawy:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję, może uda się wygrać te śliczne dekory

    OdpowiedzUsuń
  14. Anetko to i ja się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja stanę grzecznie w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy u Ciebie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam do zabawy. Bannerek już na blogu http://ayumeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kontynuuję zabawę , może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozwolę sobie kontynuować udział w zabawie:-)
    słonecznie i majowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką chęcią dołączam do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczaki, zapisuję się i ja na to Candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)