Szydełkowe butki

13:06:00

         Dzisiaj nietypowo, bo wczoraj miał być wpis, ale opuściła mnie wena twórcza...Niestety, zdarza się to dość często, więc kiedy mam natchnienie, staram się nadgonić zaległości. A może to przez chorobę jestem jakaś rozlazła...

         W roli głównej szydełkowe butki na maleńkie nóżki. Nie bardzo potrafię robić na szydełku tzw. przestrzenne formy - zdecydowanie wolę serwetki, bo leżą płasko:)) Jednak czasami trzeba spróbować swoich sił w czymś innym - nowym.
 
Najpierw długo szukałam jakiegoś przepisu na buciki w internecie, ale jakoś nie mogłam trafić na nic sensownego. Chyba ze trzy razy próbowałam zrobić zgodnie ze znalezionym opisem, w końcu maksymalnie zniechęcona, zrobiłam takie oto butki, patrząc na poczynania pana (!) z filmiku na You TubeZachęcam do obejrzenia, bo pan naprawdę świetnie tłumaczy, co i jak:) Buciki z filmiku są bardzo klasyczne - białe z kwiatkami, idealne np. na chrzciny...

Moje buciki na pewno mają niewiele wspólnego z oglądanym oryginałem, ale są takie prawie "dorosłe":))

Malutkimi butkami zapraszam na kolejne wyzwanie w Art-Piaskownicy z cyklu Przyda się - Na nogi. Fajny temat, prawda?

      I na zakończenie mam taki mały dylemat - zastanawiam się, czy w ogóle robić ozdoby wielkanocne, bo te z ubiegłego roku są w całkiem dobrej formie i nadal mi się podobają... A tworzyć "sztukę dla sztuki", aby potem leżała w kartonie nie bardzo mi się chce, szczególnie po tym sprzątaniu z KonMari:)) A jak u Was to wygląda - robicie, czy nie robicie nowe ozdoby? 

Pozdrawiam,



You Might Also Like

28 komentarze

  1. Ale super butki, dla mnie przestrzenne formy to na razie zbyt wiele, ale może kiedyś? nigdy nie mów nigdy :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:) To mój debiut szydełkowy w czymś innym niż serwetka. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Śliczne buciki :)
    Ozdób nie robię na Wielkanoc wcale. A na Boże Narodzenie już nie dorabiam żadnych bo i tak mam sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko:) Właśnie jestem na etapie rozmyślań - zrobię kilka frywolitkowych koszulek na jajca i to będzie wszystko...Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Są świetne, przesłodkie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu za miłe słowa i również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Super buciki ;) opłacało się szukać, bo wyszły rewelacyjnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Byłam pod wrażeniem pana tak wspaniale szydełkującego:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Słodziutkie te buciczki, super praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki są super, przepiękne. A co do ozdób to zdecydowanie zostawię zeszłoroczne, chociaż na pewno coś dorobię, ale postaram się utrzymać w klimacie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno:) Też tak zrobię -dorobię frywolitkowe ubranka na jajka i reszta z ubiegłego roku. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Bardzo fajne buciki ☺ a co do ozdób to myślę podobnie jak Ty, że nie ms co przesadzać☺jeśli coś zrobie to pewnie będzie to uszyte lub na szydelku, bo decoupage ostatnio zszedł na dalszy plan... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelino:) Ja natomiast skupię się na frywolitce:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Prawie dorosłe ale i tak słodziutkie:) Bardzo ładne Ci wyszły te butki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kiniu:) Butki to mój "szewski" debiut:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Butki śliczne, słodziaki prawdziwe;) Co do ozdób yto zazwyczj coś dorabiam nowego ale w ograniczonych ilościach i raczej korzystam ze staroci. Pozdrawiam nareszcie słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu:) Ja też tak zrobię - dorobię frywolitkowe ubranka, a reszta będzie stara:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Słodziaki na maleńkie stópki :) Co do ozdób wielkanocnych to ja zrobiłam aż jedną pisankę i więcej nie będzie w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno:) U mnie jest podobnie:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Słodziutkie buciki :) Coś zrobic musisz nie dużo choć jedną ozdobę świateczna bo cos podziwiać muszę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko:) Zrobię frywolitkowe ubranka, ale nic więcej:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Śliczne Ci wyszły!! udnie będą wyglądać na maleńkiej stópce:) Ja też miałam nic nie robić,ale udziergałam kilka szydełkowych , coś tam z wikliny ukręciłam, oj będzie co sprzątać, bo książka w trakcie czytania jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Powiem Ci Gosiu, że po tej książce w sklepie trzymam się bardziej na wodzy niż wcześniej, czyli nie kupuję zbędnych rzeczy, bo myśl o tym, ze znowu coś trzeba będzie wyrzucać, działa na mnie jak kubeł zimnej wody:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Słodkie buciki :-) Śliczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te buciki :) w sam raz dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe