Podsumowanie wymianek

14:52:00

      Dzisiaj wpis podsumowujący letnie wymianki, w których wzięłam udział.
Pierwsza wymianka była zorganizowana przez hubkę 38 z bloga biżuteryja.
Moją parką wymiankową była Atramk z bloga Nitką i igłą malowane Przygotowałam dla Marty takie prezenciki:


A to prezenciki, które przygotowała dla mnie Marta .


Hafty Marty są przepiękne i w cudownej kolorystyce. Latarnia morska na uroczym pudełeczku wprawiła mnie w zachwyt... Woreczek do kompletu skrywał różne serwetki do decoupagu. Magnesiki na lodówkę z morskimi stworkami są tak bajecznie kolorowe, że oczu nie można od nich oderwać:) Oczywiście nie zabrakło też słodkości, herbatek i kawki. Dziękuję ślicznie!
 
     Druga wymianka też była utrzymana w wakacyjnych klimatach "Morze czy góry". Wymiankę organizowała Akrimdolls. Taką  paczuszkę przygotowałam dla Sarenki z bloga Magic is everywhere

 
Natomiast ja otrzymałam prezenciki od Etoile z bloga Rękodzieło Etoile.
W przesyłce był albumik , biżuteria  nawiązująca motywami i kolorystyką do morskich klimatów, zakładka do książki, kwiatki, herbatki i słodkości. Jak widzicie dostałam dwie pary kolczyków, dwie bransoletki i naszyjnik, a wszystko związane z tematyką wymianki, czyli morzem . Dziękuję ślicznie:)
 
Tu jeszcze pokażę kartki, które zrobiłam dla dziewczyn z morskimi motywami.
Uważam, że sezon letnich wymianek był udany:)
Pozdrawiam:)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Piękne prezenciki dostałaś :) a ta haftowana latarnia cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty otrzymałaś jak również śliczne podarki powędrowały do osób innych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałaś jak i dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) To moje pierwsze doświadczenie wymiankowe:)

      Usuń
  4. Pięknymi rzeczami obdarowałyście się nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Godne podziwu prezenciki otrzymałaś, jestem pełna uznania. Udały Ci się wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Bardzo udane wymianki jak widzę, moc cudności po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - moc cudności:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Aż mi się oczy błyszczą od ilości rękodzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się błyszczą, szczególnie gdy zerkam na tę urokliwą latarnię morską:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe