Sielski pejzażyk...

19:15:00

       Po najnowszej aktualizacji Windowsa, mam jakieś fiksacje z laptopem i problemy z dodaniem wpisu na bloggerze, a konkretnie z dodaniem zdjęć, więc tracę ochotę na robienie wpisów, mimo iż mam kilka rzeczy do pokazania...
Dzisiaj  pejzażyk wykonany haftem krzyżykowym. Może daleko mu do ideału, ale lubię wyszyć od czasu do czasu jakiś sielski krajobraz. Fakt, że trwa to dość długo w moim przypadku, mimo iż obrazek nie jest za duży. Ten ma 23cmx23cm. 
Ramkę wycięłam krzywo, ale to tylko prowizorka do zdjęcia. Bardzo podobała mi się ta chałupka wśród drzew i kwiatów. Do pełni szczęścia brakowało tylko motylka:))
Kupiłam kanwę z nadrukiem, więc miejscami wyszywanie było lekką improwizacją, ale mnie to nie przeszkadza. Lubię dodawać kolorki od siebie, a nie ściśle trzymać się zalecanej kolorystyki i schematu...
     Wczoraj zaczęłam wyszywać pejzażyk letni z porą żniw lub sianokosów, bo wszystko jest zielonkawo-żółtawe. Znając życie, za miesiąc, dwa albo trzy pokażę swoją interpretację zakupionego wzoru:)) Oto kanwa z wzorem, który spodobał mi się ze względu na te wszechobecne zielenie.
Już wiem, że na pewno nie zostawię takiego "maźniętego" brzegu, bo mi się nie podoba.
      Pomimo tych straszliwych upałów zrobiłam kilka rzeczy z decu i wzięłam się za odnawianie taboretu, który dość długo czekał na swoją metamorfozę, ale o tym wszystkim napiszę w nadchodzącym tygodniu.
 
Pozdrawiam:)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Śliczny obrazeczek wyhaftowałaś, a drugi wpadł mi w oko i niecierpliwie czekam na jego odsłony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo:) U mnie wyszywanie trochę trwa, nie tak szybko, jak u Ciebie, ale kawałek już widać:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Motylki są u mnie:) Dla mnie haftowanie, to coś nie do przejścia, ale bardzo lubię podziwiać te misterne krzyżyki u innych, więc podziwiam i czekam na więcej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed laty byłam pasjonatką haftu Richelieu, ale potem haft maszynowy wyparł te śliczne hafty i długo nie ciągnęło mnie w tę stronę...Oj, motyle na budlejach są cudne - to fakt. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo fajny obrazek:) ja mam komputer w naprawie i w ogole nie moge dodawać wpisów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fatalnie, oby naprawili Twój komputer... Dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  4. Fajny domeczek :) A rekodzielo to nie wyscigi, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie haftuję zbyt szybko, ale masz rację rękodzieło to nie wyścigi...

      Usuń
  5. Domeczek sielski, wiejski, babciowy taki :)
    A na resztę czekam niecierpliwie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Tak - to domek pełen wspomnień...Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Obraz super - a motyla chyba można dodać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Dziękuje i również pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Podziwiam Cię, że masz tyle siły i dzielnie walczysz z upałami tak kreatywnie i dziarsko. Obrazek haftowany mile mnie zaskoczył nie przypuszczałam, że lubisz się bawić krzyżykami :) Obrazek wyszedł zgrabnie i sielsko jakbym chciała teraz znaleźć się w takim i chłodzić nad rzeczką :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julio:) Upały mnie wykańczają, bo bardzo źle się czuję przy tej temperaturze i wilgotności powietrza, ale coś tam robię. Dobrze, że akurat mam dwutygodniowe wolne od swoich obowiązków:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Przepięknie wyhaftowane! Obrazek śliczny, a drugi będzie pewnie jeszcze lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sielskie obrazki :) Akurat na lato - tak pięknie teraz pasują.
    Ja mam problem z nadrukowanymi obrazkami - zdecydowanie wolę liczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie nadruki nie przeszkadzają, bo mogę wtedy uskuteczniać swoje improwizacje:))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe