Annis w nowej wersji

10:49:00

            Skończyłam szal lub jak kto woli chustę - inspiracją był darmowy wzór ze strony Ravelry zaprojektowany przez Susannę IC. Chusta Annis jest znanym wzorem, ale ponieważ robiłam ze stosunkowo cienkiej mieszanki bawełny i bambusa, więc postanowiłam zmodyfikować wzór.
Dorzuciłam trochę ażuru, żeby wydłużyć bordiurę. Po upraniu zblokowałam chustę, która ładnie zachowuje kształt.
Wymiary są zbliżone do pierwowzoru, czyli 145cmx42cm. Chusta nie jest zbyt szeroka, ale ja też nie należę do osób wysokich, więc do mojego wzrostu pasuje bardzo dobrze:)
A tak wygląda oryginał stworzony przez Susannę - zdjęcie pochodzi z Raverly.

W wyzwaniu 12 chust/szali w rok mam już cztery sztuki od maja:) Przystąpiłam do produkcji piątej chusty w dość oryginalnym kolorku, której część pokażę w środę.

Jeszcze tak na zakończenie pragnę podziękować ślicznie za odwiedziny, komentarze i przyłączenie się do Jamiołowa - tu na blogu i na FB.

Pozdrawiam :)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Wspaniała chusta :-) Śliczny wzór i doskonały kolor - bardzo mi się podoba Twoja wersja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Czasami takie modyfikacje pozytywnie odświeżają wzór:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękna chusta :) podziwiam za umiejętności robienia na drutach ( bo chusta chyba na drutach jest zrobiona:) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Chusta zrobiona na drutach, bo niestety szydełkiem władam dość marnie:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Śliczna prosta forma w eleganckim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Właśnie ta prostota jest atutem tej chusty. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękna i elegancka chusta. Podziwiam z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Taka chusta będzie doskonałym dodatkiem do letnich sukienek:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. No podziwiam :) Wzór może bym jakoś rozgryzła ale to tzw. blokowanie to już dla mnie czarna magia niestety. Trzymam kciuki za kolejne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Blokowanie to nic innego, jak nadanie kształtu wypranej robótce. Ja przypinam podsuszoną chustę szpilkami do kanapy i zostawiam na noc:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Nie wiem, jak wygląda oryginał, ale ta wersja bardzo mi się podoba. Lekka, zwiewna, faktycznie -wymarzona do letnich sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Może faktycznie powinnam zamieścić zdjęcie oryginału, przynajmniej byłoby widać moja modyfikację. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Szalenie podobają mi się takie skrzydlaste delikatne chusty, właściwie tego nie da zepsuć w każdym wydaniu prezentują delikatnie i zwiewnie. Pięknie Ci wyszła Twoja wersja, zarówno kolorystycznie jak i po modyfikacji :) Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaletą tej chusty jest to, że fajnie się układa, a poza tym faktycznie jest zwiewna i delikatna:) Dziękuję ślicznie i Tobie również życzę miłego wieczoru Julio:)

      Usuń
  8. Aneto, po prostu przesliczna ta chusta. Niestety ja do drutow mam dwie lewe rece, a takie cuda mozna na nich zrobic. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato:) Ja mam podobnie z szydełkiem - niby umiem , a jednak sensownej całości nie potrafię zrobić... Również pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Piękna, zwiewna i delikatna. I ten kształt, świetnie się układa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Masz rację - chusta ładnie się układa. Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Piękna. Kiedyś nawet planowałam zrobić, ale nie mam cierpliwości do robienia tych kulek. Raz robiłam coś innego z kulkami (nopy?), poopuszczałam oczka i było fatalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - te kulki były najmniej przyjemne i wymagały nieco koncentracji. Niektórzy przeciągają je szydełkiem, ale takiej sztuki niestety nie potrafię:)) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Wspaniała! Podziwiam za piękną improwizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Myślę, że te moje ażurowe zmiany nadają chuście letni charakter:))

      Usuń
  12. Piękna. Znam ten wzór z czasów kiedy dziergałam na drutach. Twoja wersja super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wzór ładny i prosty, więc łatwo się dzierga:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Delikatna i bardzo kobieca ozdoba, chyba muszę sprawdzić, czy ja jeszcze umiem druty trzymać;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno umiesz, bo tego się nie zapomina:)) Ja wróciłam do drutów po wieloletniej przerwie:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Bardzo ładna chusta. Subtelny i delikatny wzór, kolor też bardzo elegancki. Super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Jestem zadowolona z tej chusty, bo jest właśnie taka, jak napisałaś:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Piękna ta Twoja chusta! Powodzenia w wyzwaniu :) 12 chust na rok - mi wydaje się to dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już ma 5 chust, więc powinnam zdążyć do końca roku...

      Usuń
  16. Szalejesz z tymi chustami:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, naprawdę szaleję:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Wow. Przepiękna chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Pięknie wyszła Ci ta chusta. Ja ją też mam w planach - a po Twoim wykonaniu nabrałam jeszcze większej ochoty ja zrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Chustę dzierga się łatwo i przyjemnie, a wygląda ładnie, dlatego zachęcam do zrobienia jej. Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe