Podziękowanie i transfery

13:42:00

            Dzisiaj trochę nietypowy wpis, ponieważ chciałabym podziękować Eli z bloga W kąciku przy maszynie za prezenty, którymi mnie obdarowała, bo napisałam 3.500 komentarz na Jej blogu:) Kiedy listonosz przyniósł dużą, pękatą kopertę, troszkę się zdziwiłam. Owszem przesyłka miała być, ale raczej niewielkich rozmiarów:))) Po otwarciu zobaczyłam te wszystkie śliczne rzeczy i pomyślałam z niepokojem, że chyba Ela pomyliła adresatów...A jednak nie - urocza karteczka wszystko wyjaśniała.
Cieszę się bardzo i z ślicznych serwetek, i cudownych gipiur różnego rodzaju i w różnych kolorach, i z pięknej świątecznej poszewki i oczywiście etui. Jeszcze raz dziękuję Elu:)

      A teraz kilka słów o transferach. Od kilku dniu próbuję coś wykonać tą techniką, ale powiem szczerze efekty są bardzo różne. Próbowałam na glinianej doniczce, na materiale dość cienkim i na grubych płótnach, których używam jako podobrazia. Próbowałam nitro, olejku lawendowego i wikolu. Coś tam wychodzi, ale do takich wspaniałych prac, jakie widzę na niektórych blogach, to oczywiście te moje "twory" mają jeszcze daleką drogę:))) 
 Te brązowe plamy na jednym z transferów- to herbata na podobraziu, bo mam pomysł na jakąś ozdóbkę w stylu vintage i przydałoby się "wiekowe" płótno z plamami  i zaciekami:))) Jak widzicie transfery zostały poddane działaniu wody (i herbaty) oraz żelazka - jedne wyglądają lepiej, inne gorzej. Coś pewnie robię nie tak, ale nauczyć się można tylko metodą prób i błędów, czyli ćwicząc i jeszcze raz ćwicząc...
Dzisiaj zakupiłam Mod Podge na allegro i w przyszłym tygodniu spróbuję z tym. Sama jestem ciekawa, co z tego wyniknie.
A tu jeszcze sama sowa - uprana, uprasowana i uszyta:)))

Wpis wędruje do Reni bloga To co lubię
Pozdrawiam:)

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Wspaniałe prezenciki, jeszcze raz gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zasługa Eli:) Dziękuję:)

      Usuń
  2. Anetko transfery wyszły świetnie, mnie też kilka się nie udało, z kilku jestem zadowolona ale i tak szukam tej najlepszej metody.Najlepszej dla mnie :)
    Ciekawa jestem co z nich powstanie:)
    A prezenciki piękne, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa uświadomiły mi, że faktycznie każdy powinien znaleźć metodę najlepszą dla siebie. Jak już coś wyprodukuję, to na pewno pokażę:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Cieszę się, ż e trafiłam z podziękowaniem. A transfery nieważne, czy lepsze, czy trochę słabsze. Mają dawać radość z ich tworzenia i tego się trzymaj. ja uważam, że niedoskonałości są najpiękniejsze, ale żadnych takich nie widzę u Ciebie i w twoich transferach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Elu - naprawdę trafiłaś 100% z prezentami. Z transferami właściwie trudno powiedzieć, od czego zależy ich powodzenie , bo robię tak samo - a raz wychodzi lepiej, a raz gorzej...Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Sympatyczny pomysl tak fajnie nagradzac 3500 komentatora. Uwielbiam te czarne stopy na zdjeciu, ktore sobie maszeruja. Mozesz zdradzic jak je zrobilas. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie ze stopami pochodzi z bloga Reni "To co lubię" i naprawdę nie wiem, jak takie stopy zrobić. Miłego weekendu:)

      Usuń
  5. Transfer też jest serwetkowy to taka metoda decu czy to coś jak wydrukowane na papierze i świeżo odciśnięte na tkaninie zaraz po? Bardzo ciekawie to jest zrobione :) nigdy nie bawiłam się decu po części z racji na dość kosztowny starter klejowo-lakierowo-farbowy dlatego pytam jako laik zaciekawiona efektem :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ciekawych informacji zebrała Renia z bloga To co lubię (link jest powyżej zdjęcia ze stópkami:). Bardzo dużo przydatnych informacji i tutoriali znajdziesz na blogu http://shabbychic-hagart.blogspot.com Na allegro widziałam te zestawy startowe w różnych wersjach cenowych - tańsze i droższe...A niektórzy używają tylko Mod Podge, ale dopiero zamierzam tego spróbować:) Pozdrawiam i również życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  6. Transfery wyszły całkiem fajnie. Zauważyłam, że za każdym razem to wielka niewiadoma, czyli może być różnie. Sowie serduszko urocze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) U mnie jest podobnie - nigdy nie wiadomo, co wyjdzie:) Miłego weekendu:)

      Usuń
  7. Gratuluję prezencików, śliczne:) A co do transferów to wcale źle nie wyszły:) Ja też kombinuję i różnie wychodzi, ale najważniejsze to się nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Właśnie ponownie próbuję transferu z vikolem, bo chcę zobaczyć, jak wyjdzie na drewnie:) Udanego weekendu:)

      Usuń
  8. Transfery wyszły super, serce z sową ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Staram się, jak mogę, ale efekty bywają różne:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. transfery wyszły Ci całkiem, całkiem. Mi się z wikolem nie udało, a czasu za bardzo nie miałam, by szukać kolejnych preparatów, więc tym bardziej podziwiam zacięcie.
    Sowa świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czekam na Mod Podge i powiem szczerze - wiążę z nim duże nadzieje transferowe:))) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zawzięcie trenuję transferowanie, ale do mistrzostwa to mi jeszcze daleko:))

      Usuń
  11. Gratuluję prezentów i transferu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ćwiczę te transfery, ale ciągle daleko mi do ideału...chyba, że w transferowaniu nie ma ideału...Pozdrawiam ślicznie:)

      Usuń
  12. Transfery wyszły pięknie,są bardzo klimatyczne :)
    Gratuluję prezentów :) Na pewno będę często zaglądać ,bo bardzo mi się spodobało na Twoim blogu :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i zapraszam :) Próbowałam transferów na Mod Podge i jestem z tego preparatu bardzo zadowolona:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe