Chusta i konwalie:)

10:26:00

          W ubiegłym tygodniu skończyłam kolejną chustę wykonaną według opisu zamieszczonego na blogu Moje szydełkowe przygody. Chustę zrobiłam drutami nr 3,5 z bawełny białej i w kolorze miętowym, czego niestety nie widać za bardzo na zdjęciach...Akurat ten ażurkowy wzorek jest dość prosty, bo powtarzalny, więc robótki przybywało dość szybko.

      Chusta jest dość duża, bo ma 180x112x80cm. Taki to urok bawełny, że po praniu trochę się wyciąga:)) Myślę, że chusta sprawdzi się jako dodatek w letnie wieczory. Właściwie cały czas zastanawiam się nad frędzlami - dorobić , czy nie dorobić...Oto jest pytanie. Osobiście nie bardzo lubię frędzle u siebie, ale u kogoś podobają mi się, stąd te moje frędzlowe rozterki:))
Tu wzorek w zbliżeniu. A poniżej inspiracja kolorystyczna do mojej chusty:)
     Uwielbiam konwalie, więc w maju obowiązkowo muszę kupić choć jeden bukiecik, aby nacieszyć się tymi cudownymi kwiatkami i ich zapachem...

Chusta wędruje na kwiatowe wyzwanie u Agaty

Pozdrawiam:)

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Ach! Przepiękna chusta. Tyle pracy włożone. Bez frędzli chyba taka bardziej letnia będzie. Frędzle kojarzą mi się z bardziej zimową, ciepłą wersją ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Na zdjęciach w czasopiśmie jest z frędzlami, ale wydaje mi się, że ta moja "bezfrędzlowa" też dobrze wygląda:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Kolory idealnie wpasowały się do wyzwania! Ja bym chyba została przy wersji bez frędzli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory idealnie wpasowały się do wyzwania! Ja bym chyba została przy wersji bez frędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zrobię - bez frędzli też jest w porządku:)

      Usuń
  5. Fajny wzorek i super że taka duża:) Ja też myślę, że dobrze jej bez frędzli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jakoś nie potrafię się przekonać do frędzli, więc zostaje taka, jaka jest. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba w tej wersji - głosuję więc - bez frędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie będzie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Super chusta fajne połączenie kolorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, miętowy kolor na lato to dla mnie strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że wykorzystam chustę latem:)

      Usuń
  9. Śliczna jest i kolory rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Śliczna chusta i fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Udanego weekendu:)

      Usuń
  12. już tak dawno nie miała drutów w ręce, że szok, a kiedyś nie wyobrażałam sobie wieczoru bez nich :)
    piękna chusta!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie - przed laty cały czas coś dziergałam, a potem odłożyłam druty na ponad 10 lat i teraz dawna miłość odżyła:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Piękna chusta!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Pięknie wykonana chusta ścieg równiutki a skojarzenie kolorystyczne pasuje do konwalii . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Chusta wspaniała :) Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca. Ja bym nie dawała frędzli :) i taką już chyba podjęłaś decyzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak właśnie będzie - bez frędzli. Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękna i wspaniała :)
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Chusta cudna, ale określenie "prosty wzór" jakoś mi tutaj nie pasuje, dla mnie to magia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Dla mnie robótki szydełkowe to czarna magia - mogę tylko podziwiać:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe