Wielkanocne podsumowanie...

14:33:00

    Wielkanoc za nami...
Niby obeszło się bez jedzeniowych szaleństw, ale i tak od dzisiaj wracam skruszona na Vitalii łono - do moich drogich koleżanek "odchudzaczek":)))

Malutkie podsumowanie w formie kolażu prac wiosenno-wielkanocnych, które wykonałam dla ozdoby mojego domu oraz domów bliskich, krewnych i znajomych :)


    Roślinki, jak widać, ładnie kwitły, baby drożdżowe urosły, pisanki się pomalowały, święconka się poświęciła, więc wszystko było zgodne z tradycją, no może poza śniegiem, który sobie padał od czasu do czasu... Jednak przysłowie mówi "Kwiecień - plecień, co przeplata trochę zimy, trochę lata", więc i ta odrobina śniegu w jakiś sposób jest usprawiedliwiona:)

   Z głową nabitą pomysłami startuję intensywnie w kwiecień, bo coś przysnęłam na kalendarzowym początku nowego miesiąca.

   Przyłączyłam się do linkowego party z Diana Art. Uważam, że to świetny pomysł na pokazanie różnych blogów, a szczególnie  nowych blogów, takich jak mój:)



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne ozdoby przygotowałaś, cudna oprawa świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ponownie:) Trochę w stylu retro, a trochę klasycznie - żółciutko i wesolutko:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe