Konik w stylu vintage...

10:48:00

        Zmobilizowałam się na wyzwanie u Małgosi, choć nie powiem tematyka nie bardzo mi przypasowała. Moja interpretacja tematu jest skromniutka i na pewno nie powala, ale mi się podoba, bo idealnie pasuje do mojego kącika w stylu vintage i shabby chic. A jak wiecie, lubię łączyć przyjemne z pożytecznym, więc doniczka już znalazła" lokatora", czyli bluszczyk:)))

          Oto doniczka w stylu vintage - nostalgiczne wspomnienie sielskiego dzieciństwa:)
Zwykłą glinianą doniczkę pomalowałam farbami akrylowymi - ciemną i białą, potem postarzyłam ją, obdrapując tu i ówdzie, co widać na zdjęciach:)
Dokonałam transferu obrazka z koniczkiem na biegunach za pomocą vikolu. Jak pewno zauważyliście, ten motyw  jest dość popularny w internecie, szczególnie dla haseł typu sweet home:)
I na koniec przeciągnęłam całość matowym werniksem w celu utrwalenia grafiki. Tak jak napisałam - szału nie ma, ale zamierzony efekt starości osiągnęłam:)))

Doniczka wędruje na wyzwanie w Wytwórni Małej Gosi

 Pozdrawiam wiosennie:)


You Might Also Like

27 komentarze

  1. Piękna doniczka! Ja zupełnie nie czuję tej techniki, a tak bardzo podobają mi się przedmioty tak ozdobione :) Trudno, nie wszystko człowiek umie i trzeba to zaakceptować.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Powiem szczerze, że dopiero praktykuję różne metody transferów, bo jest ich kilka i naprawdę - bardzo różnie to mi wychodzi - raz lepiej, raz gorzej:) Pozdrawiam ślicznie:)

      Usuń
  2. Śliczna doniczka i jak piszesz jest slodka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Uwielbiam transfery grafik na różnych przedmiotach,choć u mnie to akurat głównie na materiale ;p
    Pięknie wyszło!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosta, ale jaka śliczna! Jest idealna! Cieszę się, że bawisz się dalej;)
    A co do banerka to w poście z wynikami jest;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i banerek:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Jak dla mnie rewelacja! Prostota i piękno i nic więcej nie potrzeba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Masz rację - czasami prostota i minimalizm są bardziej wymowne niż barokowy przepych... Również pozdrawiam ślicznie:)

      Usuń
  6. Ja też dopiero zaczynam swoje eksperymenty z transferem i różnie czasami wychodzi. Ale doniczka jest prosta i fajna, podoba mi się :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje transferowe prace wyglądają idealnie i pięknie:) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  7. Anetko doniczka wyszła świetnie i bardzo mi sie podoba:)
    w maju będziemy ćwiczyć transfer w ramach nauki decu, może sie przyłączysz?
    zapraszamy serdecznie i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie się przyłączę. Dziękuję ślicznie:) Miłej niedzieli:)

      Usuń
  8. Prosta, ale bardzo efektowna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik jak malowany :) zacnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) U mnie to większość rzeczy malowana:)))

      Usuń
  10. Doniczka jest super. Może prosta, ale z niezwykłym rurowym urokiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Czasami prostota bywa ciekawsza niż zbyt bogata ornamentyka. Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. No proszę jaki słodki konik na biegunach. Super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Konik na doniczce wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mistrzem transferu na vikol to raczej nie jestem, ale trening czyni mistrza:))) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Facebook

Liebster blog

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Subscribe