Romantyczna kartka

by - wtorek, lipca 25, 2017

 Romantyczna kartka na urodziny

Dzisiejsza karteczka łączy dwa style , które lubię, a mianowicie styl romantyczny z elementami shabby chic i styl rustykalny. Połączenie może nieco dziwne, ale kartka wyszła całkiem interesująca:) Myślę, że spodoba się obdarowanej osobie, bo powstała specjalnie na urodziny bardzo romantycznej duszyczki...
romantyczna kartka na urodziny

środek kartki w stylu rustykalnym

Dodatki na kartce

 Karteczka okazała i "grubiutka" z mnóstwem dodatków, które bardzo lubię, czyli sizal, koronki, tasiemki, kwiatki, pręciki, gaza, perełki ... Papier pochodzi z kolekcji Róża Paper Passion.
kompozycja kwiatowa w stylu shabby chic na kartce

dodatki shabby chic na kartce -róże, perły, wstążki, koronki itp. 
Ostatnio sporo czasu zabierają mi książki, które czytam, szczególnie te z zakresu fizyki kwantowej :D Masakra jakaś, ale brnę dalej, mimo iż ta wiedza raczej do niczego nie jest mi potrzebna... 
Między książkami robię intensywnie albumy, że aż pani w sklepie, w którym kupuję klej, zaczyna na mnie patrzeć nieco podejrzliwie :D Wkrótce pokażę "urobek" z ostatnich dni...

A tak przy okazji w EKO-DECO mamy nowe wyzwanie -króluje niebieski. Zajrzyjcie, jeśli lubicie ten kolorek:)

Pozdrawiam wakacyjnie,
Anetta

You May Also Like

25 comments

  1. Anetko świetna kartka , jak ja podziwiam że tak umiesz wszystko na raz umieścić na kartce i tak Ci wszystko pasuje. Ja się chyba tego w życiu nie nauczę . No cóż moje kartki pozostaną już chyba zawsze na płasko :-)
    Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Akurat mam taką "wypukłą" fazę w karteczkach, ale też długo było u mnie płasko i minimalistycznie:)Czasami potrzebujemy zmian... Mogę zrobić kursik, jak to wszystko ułożyć, by było tak warstwowo. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Zdecydowanie w moim stylu. Jest cudna :-) Ja próbuję z kolejnymi kwiatkami wg Twojego kursu. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko jak zawsze pięknie, elegancko i romantycznie. Co do proponowanego kursiku wyżej to chętnie bym go zobaczyła i może spróbowała sił w takiej karteczce. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelna,romantyczna karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pięknie stworzona karteczka, super dodatki! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna i romantyczna zgodnie z tytułem;-) A fizyka kwantowa wedle niektórych ma duży wpływ na nasze życie, więc nie deprecjonowałabym tej wiedzy:-D Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka!
    Też zachwycam się ilością warstw i ich zgrabnym połączeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka prezentuje się bardzo elegancko i wspaniale jest dobrana kolorystycznie:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka piękna i delikatna- cudowna kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jaka romantyczna, jaka marzycielska!

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka jest piękna bardzo w moim stylu, super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! bardzo lubię motyw desek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może dziwne takie połączenie stylów, ale za to kartka wyszła rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka, zdecydowanie bardziej romantyczna niż fizyka kwantowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna i bardzo romantyczna karteczka, a kolorki zgrywają się pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze skojarzenie ,,mój jest ten kawałek podłogi,, ... uwielbiam motyw deski. Piękne papiery, piękne dodatki, piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzisiaj to druga kartka z klamerka- sama kupiłam paczuszke i mam nadzieję, ze wkrótce zacznę je gdzieś upychać;)
    Piękną kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anetko, piękna jest ta karteczka. Mi tam wszystko pasuje 😃
    A z tym klejem to uważaj 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka jest przesliczna. I w bardzo romantycznym stylu, więc podoba mi się równie bardzo.
    Kolorystyka tez mi się podoba.
    I jak najmniej fizyki życzę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)