Shabby chic i albumik

by - poniedziałek, maja 22, 2017

 Kilka słów o niedoczasie i własnej głupocie...

Znowu wpadłam w niedoczas...Oj, niedobrze:) Trochę przez książkę, którą czytam -jest tak denerwująca, że z jednej strony mam ochotę rzucić ją w kąt (w przenośni oczywiście), a z drugiej strony nie mogę przestać czytać, bo jestem ciekawa dalszych "rewelacji" autora, jak zaoszczędzić czas kosztem innych i bajecznie wzbogacić się -tak przy okazji -nie robiąc nic. O, przepraszam -robiąc niewiele... Przyznam się, że czytam to i trochę zgrzytam zębami nad własną naiwnością, że  kupiłam to "arcydzieło".
Ostatnio zrobiłam kilka prac, ale nawet nie miałam czasu, żeby je pokazać, więc dziś nadrabiam te zaległości i pokazuję  to, co miało być w zeszłym tygodniu.

 Czekoladownik w stylu shabby chic

Na początek czekoladownik w stylu shabby chic, który zrobiłam jako inspirację na wyzwanie w Art Piaskownicy. Lubię ten styl -kobiecy, zwiewny i delikatny. Pełen kwiatów, wstążek, rozbielonych kolorów i jakiejś nieuchwytnej tęsknoty za minionym czasem...
czekoladownik w stylu shabby chic z kameą
Tę niby-kameę w środku rameczki zrobiłam sama po wcześniejszym przygotowaniu "formy" i masy, którą zrobiłam na bazie pasty strukturalnej domowej roboty.Przepis na tę pastę strukturalną znajdziecie  tutaj.

Mini-album z wycieczki

Druga praca to mini-album z majowej wycieczki sprzed lat. Skansen w Dziekanowicach i muzeum w Biskupinie to były dwa ulubione miejsca naszych rodzinnych wycieczek przez dość długi czas.
mini-album z wycieczki do skansenu

album z jednego arkusza papieru do scrapbookingu

zdjęcia w albumie

wyprawa do Dziekanowic i spotkanie ze stadem owiec
Albumik jest fajny, ponieważ składa się w małą książeczkę, rozkłada się w pudełko i z każdej strony jest inny, a przy tym jest prosty i szybki w wykonaniu. Ozdobiłam go scrapkami z EKO-DECO - sercem, kwiatkiem, motylkiem i tabliczką z napisem Hello boy. Te tabliczki są świetne, bo mają różne napisiki, a przy tym są dość solidne i podatne na mediowanie.

 Jak złożyć ten mini-album?

To takie mały dopisek, bo Barbara w komentarzu zainteresowała się, jak składa się albumik, więc szybciutko uzupełniam wpis, bo zdjęcia miałam zrobione:)
sposób złożenia albumu

sposoby składania albumu

złożony album -widok z góry
Albumik składa się w książeczkę, dlatego nie należy do środka wklejać zbyt grubych ozdób, bo nie będzie się zamykał.

Pozdrawiam, życząc udanego tygodnia:)
Anetta

You May Also Like

16 comments

  1. Anetko obie prace cudne , czekoladownik taki romantyczny , lubię taka pastelowa kolorystykę. Papierki śliczne Ten mini albumik ma bardzo ciekawą formę i jest śliczny sam w sobie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladownik jest zachwycający , a albumik świetna pamiątka będzie :)
    Oj do Biskupina to my się ciągle wybieramy i jakoś dojechać nie możemy...
    Też tak mam ,że się złoszczę , ale książkę czytam do końca !

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi książkami to tak czasem jest:-D czekoladownik cudowny, wspaniała ta kamea i kwiatki. Albumik fajna pamiątka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wszystko brakuje nam czasu, dlatego nigdy nie kończę książki jeżeli po dłuższym czytaniu nie wciągnęła mnie. Mmam tak od roku, przedtem brnęłam do końca, zła na siebie,że zmarnowałam czas.
    Zaciekawił mnie albumik, intryguje mnie sposób jego składania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, dodałam zdjęcia, na których widać, jak wygląda albumik po złożeniu:) Z książkami też tak mam, że nie męczę się niepotrzebnie, jeśli mnie tematyka nie interesuje, ale ta jest wybitnie irytująca, więc brnę dalej, choć jestem na siebie zła, bo wiem, że marnuję czas...Taki paradoks...

      Usuń
  5. Czekoladownik niezwykle romantyczny!! Albumik w bardzo fajnej formie:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne prace! a albumik to taka perełka...pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te minialbumik. W takiej formie jeszcze nie widziałam. Bardzo mi się spodobał. A czekoladownik uroczy bardzo i ta kamea świetna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace!
    Zaintrygowało mnie to pudełeczko/książeczka - ciekawa i oryginalna forma prezentacji kilku zdjęć.
    Ps. A ja znów troszkę supłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. The card is so girlie, dainty.
    And the box card is absolutely fun - so much effort, though.
    Great job on both !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, oryginalny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę powiedzieć,że prace są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie prace wspaniałe! Czekoladownik tak delikatny i romantyczny, prześliczny! A albumik bardzo ciekawy, oryginalny i jak wszystko u Ciebie perfekcyjnie wykonany! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)