Morski duecik

by - piątek, maja 26, 2017

Kartki w morskim klimacie

We wtorek mogłyście na blogu Paper Passion obejrzeć moją morską inspirację i powiem szczerze, tak mi się ta karteczka spodobała, że dorobiłam drugą do kompletu. I przyznam się, że zakiełkował mi pewien pomysł w głowie, ale muszę sprawę dokładnie przemyśleć:)

Najpierw obie karteczki razem -podobne, ale inne...

 kartki z elementami morskimi z EKO-DECO

kartka z dnem morskim
Bazy okleiłam papierem nr 4 z najnowszej kolekcji Paper Passion -BLUE. Super kolorki i wzorki -idealne na letnie prace. Rameczki zrobiłam z papieru ciemnobrązowego z kolekcji Beige.
morski klimat i morskie scrapki
W ramkach  nałożyłam szpachelką warstwę gesso, które po wyschnięciu spryskałam niebieską mgiełką i podmalowałam rozcieńczoną akrylówką, tam gdzie leży na dnie morski piasek...
podwodny świat morskich stworzeń
 Do ozdobienia wykorzystałam różne scrapki związane z tematyką morską z EKO-DECO.  Drewniane i "tekturkowe" elementy pokolorowałam i zabezpieczyłam Mod Podgem:)
morskie klimaty na kartce
Podoba mi się to połączenie lekkich niebieskości z dość intensywnymi odcieniami brązu:)

Zaproszenie na wyzwanie z Paper Passion

Przy okazji zapraszam na majowe wyzwanie  na blogu  Paper Passion - to już ostatnie dni...

Z frywolitkową serwetą chwilowo utknęłam w połowie przedostatniego rzędu. Muszę się zmobilizować...Dawniej śmiałam się, gdy słyszałam Oby mi się tak chciało, jak mi się nie chce. A dzisiaj sama powtarzam te słowa :))

W niedzielę będę karteczki dla Ani i Uli, bo są już zrobione:)

Pozdrawiam, życząc udanego i pogodnego weekendu,
Anetta

You May Also Like

13 comments

  1. Karteczki obie śliczne, morskie aż chciałoby się jechać nad morze patrząc na nie. A z tym powiedzeniem to ja tak ostatnio mam. Leń mnie dopadł i nawet karteczek dokończyć na maj nie mogę:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kartki! już czuję powiew bryzy oglądając je:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie morskie opowieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe karteczki z tymi morskimi klimacikami.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało wakacjami;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, już nie mogę doczekać się wakacji. Super kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki!
    Ciekawa jestem, co chodzi Ci po głowie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pracochłonne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, to zdecydowanie moje klimaty. Delikatne niebieskosci i wyraziste brązy są cudowne. Całość świetnie skomponowana i efekt WOW. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tych karteczkach! Powiało wakacjami:) Piękne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające karteczki srtasznie mi się podobają pozdrawiam cieplutko 🌞

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)