Kartki dla Ani i Uli

by - niedziela, maja 28, 2017

Kartki bożonarodzeniowe w maju to sprawa niełatwa...

Nie będę się rozpisywać -zrobiłam kartki. Mam takie dziwne wrażenie, że te karteczki na Boże Narodzenie jakoś wychodzą mniej grudniowe i zimowe, kiedy robi się je przy ładnej, wiosennej pogodzie i trelach wesołych ptaszyn. Nie macie też takiego wrażenia?
U Ani w zabawie Karteczki przez cały rok autorką pomysłów na majowe karteczki jest Nawanna, czyli też Ania. Przyznam się, że najwięcej do myślenia dały mi nutki...Nie chciałam robić kolejnej zimowej kartki, stąd te moje rozmyślania nad nutkowym motywem.

 Majowe nutki

Już pokazuję kartki -pierwsze majowe nutki :)
kartka w stylu shabby chic z ptaszyną


delikatne dodatki shabby chic-koronki, wstążki, ptaszyna, kwiaty

 Wielkanocny baranek...

Baranek lub owieczka -co kto woli- na zielonej trawce, w otoczeniu wiosennego kwiecia...w jajku...
kartka z tekturkową pisanką i barankiem 

kartka z barankiem w jajku na Wielkanoc

Boże Narodzenie z bombką

 kartka na Boże Narodzenie z gwiazdkami

bożonarodzeniowa kartka z bombką
Kolaż na koniec

zestaw kartek ręcznie robionych na różne okazje 

Bożonarodzeniowa karteczka z sercem w zabawie u Uli:

bożonarodzeniowa kartka z haftowanym sercem

kartka na Boże Narodzenie z bombką i haftowanym sercem
 Papiery to różne kolekcje Craft&You, a ozdóbki, czyli bombki, jajko z barankiem i ptaszyna, z EKO-DECO. Banerki obu zabaw są na pasku bocznym, a podlinkowania w tekście:) Mam nadzieję, że karteczki są w porządku:)

Pozdrawiam, życząc miłej niedzieli
Anetta

You May Also Like

30 comments

  1. Urocze są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki cudne :) co jedna to piękniejsza! A z serduszkiem jest jest fantastyczna i bardzo pomysłowa :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne kartki! z owieczką jest boska:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki, takie delikatne, zwiewne, po prostu są piękne. Wszystkie cudne, ale mnie szczególnie przypadła do gustu ta z barankiem/owieczką - ma w sobie to "COŚ" i jakie piękne zdjęcia. Piękne prace, podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki piękne są ale jednak nutki me serce skradły;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, delikatne i skomponowane z pomysłem. Baranek najbardziej "mój" :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, każda ma w sobie to coś! Zauroczyły mnie te maleńkie kwiatki przy wielkanocnej,... śliczne!
    Dziękuję Ci za wspólną zabawę i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki,zrobione z gustem i smakiem,gdzie wszystko pasuje idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko wszystkie kartki są świetne , ale mnie najbardziej spodobały się nutki . Kartka jest taka delikatna i nostalgiczna , to chyba przez tą koronkę. Świetne są też te tekturki , mało ich używam ,ale chyba się przekonałam do zakupów.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności:) A okolicznościowa jest zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  11. Always so inspiring and detailed !

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko to jest właśnie najlepsze piękna pogoda za oknem a tu karteczki zimowe wyszywamy. A co będzie latem w upały?:-D Karteczki wyszły ci prześlicznie a ta z nutkami to już wogóle cudeńko. Delikatna i ta koronka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki !!! Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia. Też mam takie wrażenie, że łatwiej jest złapać klimat wtedy, gdy święta się zbliżają i inaczej wtedy te kartki powstają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki :) Chciałabym umieć takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki są cudowne, mają pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ile karteczek. A wszystkie takie śliczne. Ta świąteczna z hafcikiem i pierwsza z bukiecikiem to moje faworytki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Какая нежность с птичкой!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje karteczki zachwycają delikatnością i wspaniałymi pomysłami :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne!! Jednak ta pierwsza jest niesamowita!! taka romantyczna...piekna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, gustowne kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie karteczki śliczne! Ta z ptaszkiem jednak przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki. Najbardziej podoba mi się z barankiem i haftowanym serduszkiem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z reguły potrafię wybrać kartkę, która ujęła mnie najbardziej. Tu nie potrafię, po porstu nie potrafię. wszystkie są prześliczne, zwiewne, delikatne i magiczne. Wszystkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie klimatyczne kartki! Wszystkie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie karteczki zachwycające. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam! Śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne wszystkie, ale nutki mnie zauroczyły!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)