Motylkowo...

10:30:00

Muszę przyznać, że trochę mnie poniosło z tymi motylkami, ale jak zrobiłam pierwszego, to jakoś wydawało mi się, że do brakuje drugiego. Po drugim rozglądałam się za trzecim, a potem czwartym....Kiedy pojawiły się kolejne pomysły na wykorzystanie motylków, okazało się, że w skrzyneczce z przydaśkami został ostatni piąty, który wykorzystałam do ozdobienia karteczki:))

 


 Napis to topper, któremu odcięłam patyczek, dzięki któremu można ozdobić np. tort, babeczki lub inne słodkości:) Napis pociągnęłam gesso i lekko jasnoniebieską farbą akrylową, a potem przetarłam papierem ściernym.

Karteczka  wiosenna, mimo iż pogoda za oknem mało wiosenna...


Kolorowanie scrapkowych motylków to sama przyjemność. Na wszelki wypadek utrwaliłam je Mode Podge'm, bo wolałabym, żeby wzorek się nie starł... Motylki w różnym rozmiarze i kształcie znajdziecie w sklepie Eko-Deco :)

Miłego weekendu:)
Anetta

Przeczytaj także

21 komentarze

  1. Same ślicznosci. Motylki są rewelacyjne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace :) motylki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna praca, a motylków jest w sam raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko piękne kartki i jak dla mnie motylków jest w sam raz
    Moze dlatego ze wiosny mi brakuje??
    miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła Ci ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko karteczka śliczniutka,piękne te kwiatuszki .
    Pozdrawiam ciepluśko i życzę udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne motylki ozdabiają cudownie twoje karteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są te motylki, a i kartki prezentują się przepięknie. Wszystko mi się w nich podoba, są cudne. Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne efekty motylkowej fascynacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, uwielbiam takie klimaty, motylki urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykonana kartka :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne motylkowe kartki! ślicznie je pomalowałaś:) pozdrawiam już majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne w delikatnych kolorach. Wykonanie mistrzowskie. Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak byłam zbuntowaną nastolatką, to miałam nad łóżkiem powieszony cytat Kamieńskiej bodajże "Prawdziwa miłość, to jet ta która boli" więc nie wiem czy ta miłość taka słodka :-D, ale motylkowe kartki bardzo ładne i delikatne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Motylków wcale nie za dużo:), a kompozycja z kwiatków na drugiej karteczce urocza:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie motylkowo-wiosennie się u Ciebie zrobiło! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne motylki, których wcale nie jest za dużo i piękne kartki - niech wreszcie ta wiosna przyjdzie z odrobiną ciepła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Anetko, dziękuję za przepiękną karteczkę z cudownym przesłaniem- uwielbiam motyle. :) Serdeczności posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prace jak zawsze! Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają obie karteczki. Są śliczne. Ilośc motylków na pierwszej kartce absolutnie potrzebna.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award