Kwiatowa kopertka

by - czwartek, kwietnia 27, 2017


 Karteczkowa twórczość
 

Nabrałam pędu w tej mojej karteczkowej twórczości :)) We wtorek na blogu Paper Passion pokazywałam swoją  inspirację pełną  wiosennych kwiatów. Zrobiłam kopertkę na pieniężny prezent, bo chyba większość z nas lubi takie prezenty - a przynajmniej ja lubię :))
bogato zdobiona kopertka na pieniężny prezent

  Papiery Paper Passion

Kopertę ozdobiłam papierem nr 2 z kolekcji Niezapominajki , a opaskę okleiłam papierem nr 4 z kolekcji Fiołki, bo te kolekcje ładnie się uzupełniają kolorystycznie. Jedną stronę opaski ozdobiłam "bukiecikiem" z kwiatków własnoręcznie robionych, których muszę dorobić nieco, bo mi się kończą.
 kompozycja kwiatowa na opasce kopertki

kolorowe kwiaty ręcznie robione na kopertce
 Kopertka nie jest zbyt duża, żeby nie szukać pieniążków gdzieś na samym dnie:))
delikatna kompozycja kwiatowa na kopertce

Frywolitkowe rozważania

Idę dalej machać czółenkami, bo 8. rządek frywolitkowej serwetki jest naprawdę wymagający, a ja dla odmiany jestem ostatnio senna jak wiosenna mucha - łażę z kąta w kąt i ciągle ziewam, więc nie za bardzo przybywa serwetki :)) 

Zachęcam do udziału w Candy Eko-Deco -dekorów nigdy nie za dużo:)

Tyle na dzisiaj:)
Pozdrawiam,
Anetta

<![endif]-->

You May Also Like

19 comments

  1. Śliczna i koperta i opaska. Jak zawsze kwiatki cudowne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anettko Twoje kursy kwiatowe były wspaniałe i jak tylko czas pozwoli też musze dorobić kwiatuszkow bo się pokonczyly.
    Twoje koperta z opaska jest śliczna. Pozwolisz że odgapie pomysł bo w sobotę mam wesele i jutro siadam do zrobienia opakowania podarka pieniężnego.
    Ja też jestem zwolennikiem małego drobiazgu i pieniężka w kopercie:-)
    Miłego wieczoru Anettko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Uważam, że opaska na kopercie jest dobrym pomysłem -tylko trzeba ją zrobić dość ciasną, żeby nie spadła...Miłego wieczorku:)

      Usuń
    2. Uff...zrobiłam. Nie wyszło idealnie bo wymyśliłam sobie że ścianki będą od siebie w odległości pół centymetra. I jedna troszkę przeciaga do siebie. Postaram się niebawem pokazać.

      Usuń
  3. Bardzo ładna kopertka, eleganckie opakowanie na datek pieniężny. Ja osobiście wolę prezenty rzeczowe, bo przez długie lata przypominają ofiarodawców nawet jeśli nie są trafione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Zawsze robię kieszonkę lub kopertkę na pieniądze w kartce, ale odwrotnie jest świetnie i zaskakująco. Piękny papier!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu cudo,mogłabym dostać i samą kopertkę tak mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna całość! to wszystko dobrane bardzo gustownie , a kwiatowa kompozycja przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna:)
    Lubię dostawać prezenty, ale czasami taka koperta sprawia o wiele większa frajdę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko jest śliczna w takiej dostać kasiorkę to aż miło , a że niedługo będą ją wręczać to chyba skorzystam z Twojego pomysłu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja kwiatowa :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł z tą opaską na kopertę. Całość wygląda prześlicznie i niezmiernie elegancko.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu cudeńko jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu cudeńko jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje kwiatowe kompozycje! Cudowna kolorystyka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)