Kartki BN z Ulą

10:00:00

W piątek wstałam bladym świtem i nadrobiłam zaległości w karteczkowej zabawie u Uli K. Miałam przystąpić do zabawy w marcu, ale trochę nie wyszło...
Oto moje cztery karteczki-razem i solo:)


W styczniu miała być jemioła,więc jest jemioła i dziewuszka zerkająca na nią...
 W lutym miały być pierniki - no cóż ...Jest serce udające polukrowany piernik z podmalowaną własnoręcznie ptaszyną, która wcześniej została zdekupażowana. Jest też trochę bożonarodzeniowych "specjałów", czyli serca ze skórki mandarynki, kawałek laski cynamonu, goździki, anyż. Właściwie pasowałby jeszcze orzech laskowy...


W marcu miała być rękawica, więc ozdobiłam drewnianą "bombkę" z dwoma rękawiczkami. Pomalowałam rękawiczki, nakleiłam gwiazdki i śniezynki, zrobiłam domowym sposobem sztuczny śnieg i chyba jest dobrze.

W kwietniu miała być karteczka według mapki, więc zinterpretowałam mapkę dosłownie, czyli zrobiłam wianeczek z wykrojnika, dodałam wstążkę i napis, i oto karteczka...

 I na koniec jeszcze wszystkie razem i banerek zabawy:)

 
Mam nadzieję, że jest dobrze:)

Teraz produkuję kartki na zabawę u Ani, ale tu ciężko będzie nadrobić "straty" -16 kartek -to naprawdę dużo... Po cichutku liczę, że chociaż połowę zrobię...

Pozdrawiam,
Anetta

Przeczytaj także

22 komentarze

  1. Piękne kartki, a ta z ptaszyną skradła moje serducho :-)
    W zeszłym roku też nadrabiałam obie zabawy - u Uli udało się w jednym miesiącu, a u Ani musiałam podzielić na raty.
    Bardzo jestem ciekawa Twoich karteczek..., a z Twoim talentem do ich tworzenia szybciutko sobie z tym poradzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspresowo nadrabiasz zaległości;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko pięknie nadrobiłaś zaległości! Wszystkie karteczki zgodne z wyzwaniami :) Bardzo podoba mi się kartka piernikowa, aż czuję jej zapach :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ śliczne są te kartki!i jaka różnorodność:))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też muszę nadrobić, Twoje świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!! Nie dam rady wybrać tej "naj":) Dasz radę! Kto jak nie Ty??:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, super że dołączyłaś do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te karteczki, takie delikatne, eleganckie w stonowanych kolorach. Świat robi się jak z aksamitu, gdy na nie patrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki! Szczególnie wpadła mi w oko ta z ptaszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko piękne zrobiłaś te karteczki , w takim delikatniutkim stylu, który bardzo lubię.
    Co do kartek w mojej zabawie , nie stresuj się, może sobie nadrabia nie rozłożyć na cały rok :-) Lub zacząć od bieżącego miesiąca.
    Cieszę się , że zechciałaś dołączyć do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki Anetko! trzymam kciuki i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są :) Ja niestety nie umiałabym takie cuda zrobić :) Arcydzieło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne karteczki. Super Anetko ze dołączyłas do nas, w grudniu będziesz miała sporo karteczek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kartki! Jak szybciutko nadrobiłaś zaległości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki! Trudno byłoby wybrać tę najlepszą...

    OdpowiedzUsuń
  16. Anettko piękne te Twoje karteczki. Podoba mi się ich styl, są bardzo delikatne.
    Chyba wezmę przykład z Ciebie i karteczki do Ani połączą kwietniowe z majem, bo ten miesiąc strasznie szybko mi przeleciał, a wolny czas czyli czas na scrapkowanie spędziłam na kartkach dedykowanych na uroczystości rodzinne i już na moje co miesięczne pracę do Ani i Magdy zabrakło czasu.
    Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj...sama nie wiem na którą kartkę patrzeć, bo każda z nich jest wyjątkowa i oryginalna.
    Masz talent dziewczyno :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające karteczki! Jedna w drugą piękne, delikatne, powabne..., a wszystkie one bladym świtem...
    Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award