Nieco wielkanocnie...

by - piątek, marca 03, 2017

Wielkanoc w stylu rustykalnym

Lubię styl rustykalny - to taka namiastka marzeń o życiu sielskim i wiejskim...Oj, kiedyś przeprowadzka na wieś była szczytem moich marzeń. No cóż, marzenia z wiekiem trochę się zmieniają, a inne się spełniają :)) Moje marzenie się nie spełniło -mieszkam w małym miasteczku...
A wracając do karteczki - powstała taka oto karteczka "zabita dechami" w sensie dosłownym :))
kartka świąteczna w kształcie jajka

kwiatyręcznie robione według własnego pomysłu

 Kompozycja kartki

 Jak widzicie, znowu w kompozycji jest wiele detali - jest gaza, sznurek, gałązki brzozowe, tekturka z baziami, różne kwiateczki, pręciki, sizal, listki, wstążka i sama już nie wiem, co jeszcze...
Karteczka jest rozkładana, dzięki czemu stabilnie stoi. Wewnątrz jest miejsce na życzenia...Całość jest oklejona papierem z kolekcji Róże 4  i Beige 4 z Paper Passion.
wielowarstwowa kompozycja z dodatkami


wiele wielkanocnych dodatków na kartce 

wielkanocna kartka w stylu rustykalnym 
Karteczek wielkanocnych na pewno powstanie jeszcze kilka:) Tak się zastanawiałam nad udziałem w karteczkowych zabawach u Uli i Ani, ale muszę dokładniej doczytać regulaminy tych zabaw, bo faktycznie byłabym przygotowana na każdą karteczkową okazję na cały rok:)

Kochani, zapraszam Was do udziału w marcowym wyzwaniu w Paper Passion :)


Pozdrawiam słonecznie,
Anetta



You May Also Like

29 comments

  1. Anetko piękna jest ta kartka, papierki w deseczki lubię, zaraz po nutkach :-). Inspiracje w wyzywaniu cudne, musze pomyśleć , bo nawet mam jedną kartkę z jajem , ale gdzie mi tam do takich cudów jak Wy robicie , moje kartki skromniutkie .
    A do zabawy serdecznie zapraszam , wielu wytycznych nie ma . Robimy trzy kartki w miesiącu na trzy okoliczności wg prostych wytycznych . ( Boże Narodzenie, Wielkanoc i Okolicznościowa) Można w każdym momencie dołączyć, opuścić miesiąc i zrezygnować. Jak komu pasuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!
    Uwielbiam Twoje inspiracje :-)
    A dołączenie do zabaw to świetny pomysł - pudełeczko z kartkami jest przygotowane na każdą okazję...
    Pogodnego i twórczego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest urokliwa i bardzo piękna :)
    Mam kartkę - Gwiazdę od Ciebie i jest niepowtarzalna jak i ta kartka - jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, że nie jestem wielbicielką scrapbookingu (wiem, powtarzam się) ;) to muszę przyznać, że jesteś w tym całkiem niezła (czytaj: świetna!) Na prawdę ładne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ozdobione jajeczko! podziwiam i pozdrawiam ciepło! ps zapisuj zapisuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo śliczna jajeczna karteczka:)
    boska wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten papier jest w dechę po prostu! bardzo mi się podoba! Cała karteczka cudna!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne jajo,też lubię takie klimaty ,więc w moje gusta idealnie trafia ta karteczka.Papierek jest cudny
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle oryginalna i piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rustykalne jajo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko piękna karteczka :)
    Zapraszam do zabawy :) jest prosto robisz kiedy chcesz według wytycznej w danym miesiącu i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe jajko, nawet i zabite dechami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja z wiejskich marzeń jakoś nie mogę wyrosnąć;-) Super karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak na Wsi ale blisko miasta;))))Karteczka piękna, stylowo wykonana, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje marzenia co do miejsca zamieszkania właśnie się odmieniły, bo niedawno zadałam sobie pytanie dlaczego mieszkanie w małym domku na wsi ma być lepsze od mieszkania w kamienicy w mieście wśród miłych sąsiadów, gdzie wszystko jest pod ręką itp. I tego się trzymam. Dobrze że są takie osoby jak Ty trzymające rękę na pulsie, bo mogłabym sobie przypomnieć o świętach już w Wielkim Tygodniu. Śliczna karteczka. Też lubie takie klimaty. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko ja kiedyś chciałam mieszkać w mieście- wytrzymałam rok i wróciłam do naszej wioski ;)
    a karteczka jest śliczna, podoba mi sie jej forma, bo wykończenie wiadomo że u Ciebie jest perfekcyjne:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko, piękna karteczka i czuć wiosnę na Twoim blogu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. P R Z E Ś L I C Z N A !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Anetko co do marzeń to właśnie nie wszystkie da się spełnić-ja chciałabym już zakończyć budowę i iść do siebie nie płacić nikomu kolosalnych sum za mieszkanie ale marzenie spełnia się małymi krokami-jeszcze z dwa lata może się spełni do końca.
    Karteczka wielkanocna piękna-ma tyle przydasi na sobie że oczu oderwać od niej nie można-a do zabawy zachęcam Cię bo fajnie tak w grupie a dwa że masz masę karteczek na zaś już naprodukowanych. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anetko, ta karteczka jest super - bardzo ładna !!! Przypomina mi trochę moje decoupageowe jajka, które robiłam ostatnio. Widać, że z jajka można zrobić prawie wszystko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karteczka pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroku jej nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne jajo zabite dechami:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza kartka.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiało moją bajką(nawet tło mojego bloga mam zabite dechami).Bardzo pięknie i tak...sielsko.Gratuluję pomysłu i różnorodności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Piękna kartka wielkanocna. U mnie na razie wielkanocne w sferze planów, ale na pewno będą. Planuję tez nowych jajeczek troszkę powiercić :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna kartka - ładna, nostalgiczna, świetnie do tła pasują kwiaty.
    Myślę, że małe miasteczko to super wybór pomiędzy miastem, a wsią. Byłam o krok od przeprowadzki, ale okazało się, że potrzebujemy specjalnej szkoły, a to daje miasto.
    Wieś jest bardzo pociągająca, ale tak sobie myślę - na emeryturze. Ale wtedy pewnie najbardziej będzie mi zależeć na dostępie do lekarza...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)