Przywołaj wspomnienia...

18:30:00

Dzisiaj na blogu EKO-DECO pojawiła się pierwsza z moich karteczek walentynkowych i nie-walentynkowych jednocześnie :) Osobiście nie mam nic przeciwko Walentynkom - uważam, że to miłe święto, jednak zalegające na sklepowych półkach stada miśków, kubków, kartek i innych gadżetów z wielkimi, czerwonymi sercami trochę mnie przytłaczają, dlatego moich karteczek do typowych kartek walentynkowych nie zaliczyłabym:)
Jak widzicie serca i serduszka są, ale raczej w mniejszym rozmiarze i białe:)) Tekturowa rameczka z sercami okolona została różami, które będziemy wspólnie produkować pod koniec tygodnia. Oczywiście, osoby zainteresowane kwiatowym kursikiem zapraszam szczególnie gorąco.
 Atłasowa wstążka po domowej obróbce może z powodzeniem udawać specjalną wstążeczkę shabby chic. Jak widzicie, wszędzie szukam okazji do zastąpienia czegoś droższego czymś tańszym, co nie znaczy gorszym...
 Gdyby nie intensywny kolor tła, karteczka mogłaby się wpisać w styl shabby chic. Są róże i mnóstwo innych dodatków, które dokładnie wymieniłam na blogu EKO-DECO, gdzie również Was zapraszam, bo dzieje się tam ostatnio sporo ciekawych rzeczy i na pewno każdy znajdzie dla siebie coś inspirującego.
I karteczka w całości -zawsze było na odwrót -najpierw pokazywałam kartkę, a potem detale...
Kochane, mam nadzieję, że produkcja kwiatków nie jest trudna i przynosi Wam wiele radości i satysfakcji:) Chwalcie się swoimi dokonaniami!

Pozdrawiam,
Anetta

Przeczytaj także

15 komentarze

  1. Anettko ,każda Twoja kolejna praca jest piękniejsza!!!Cudna elegancka karteczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Lubię Twój styl. Co do Walentynek mam te same odczucia, jednak mniej mnie denerwują niż Hallowen:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest prześliczna, cudownie połączyłaś detale i klimat kartki bardzo mi odpowiada. Jest idealna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkcja idzie ale róż😞 do wiśni jakoś zebrać się nie mogę, ale na pewno zrobię 😁
    Kartka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka piękna:) ja kwiatki spróbuję, ale bliżej weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka . Cudowne kwiatki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko przepiękna karteczka, a Twoje kwiaty zachwycają!
    właśnie mam dzisiaj zamiar wziąć sie za pręciki, bo te co przyszły do moich dziurkaczy są za duże, a na całkowicie ręcznie wykonanych jest chyba jeszcze za wcześnie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka I róże na niej. Z niecierpliwością czekam kolejnego kursiku.
    Serdeczności przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko śliczna karteczka, kwiatki jak zawsze cudowne.Co do walentynek to podobnie myślę jak i Ty , trochę za dużo tego przepychu w sklepach jest a można przecież uczucia pokazać w inny sposób nie koniecznie kubeczkami w serduszka których pełno.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny klimat wyczarowałaś na tej karteczce.
    Ps. A kwiatuszki się robią... Poczekam na różyczki i pochwalę się hurtem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle przepiękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka i romantyczna tak w sam raz:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award