Kartka na chrzest

by - niedziela, stycznia 15, 2017

Kartka z okazji chrztu św.

Dzisiaj szybki wpis z kartką na chrzest i informacjami o kwiatowym kursie. Zdjęcia robione w pośpiechu, niestety, nie są za dobre, ale co ma być widać, to widać.


kartka z okazji chrztu św. dla dziewczynki

Kartka pełna ozdób

Karteczka jest nieco mniej różowa niż na zdjęciu -raczej w bladym różu, ale jakoś nie mogłam złapać tego koloru na zdjęciu. Kwiatki to niby takie kwiaty wiśni lub jabłoni w rozmiarze XL, te małe to takie niby stokroteczki z perłowymi środeczkami. Trochę pręcików i listki z wykrojnika. Ładna gipiura pod spodem i wyblakłe wstążeczki dopełniają całości. Kartka jest wielowarstwowa. Darmowy digi stempelek pochodzi z bloga Agnieszki (agnieszka pasjonata). Jeszcze pudełeczko na kartkę w innym odcieniu różu, ale nie mogłam oprzeć się tym białym grochom:))
kwiaty z papieru i digi stempelek



ozdobne pudełko na kartkę

Kwiatowy kurs- niezbędne materiały

A teraz kilak słów o kwiatkowym kursiku. Kilka osób wykazało zainteresowanie poznaniem tajników tworzenia papierowych kwiatów, więc w tym tygodniu postaram się zrobić kursik z pierwszym kwiatkiem. Ile będzie kwiatków -nie wiem...Będziemy potrzebować w naszym kursie następujących rzeczy, które raczej macie w swoich domach. Spójrzcie na zdjęcie:
przygotowania do kursu kwiatowego -potrzebne materiały
- blok akwarelowy -do nabycia w sklepie papierniczym cena dużego bloku ok. 5,5zł,
- farbki akwarelowe - mogą być najzwyklejsze takie np. szkolne po dzieciach :))
-ołówek,
-nożyczki - zwykłe i jeśli ktoś ma ozdobne, to przydadzą się, ale nie są niezbędne.
- pędzelki - cieńszy i nieco grubszy,
- klej magic,
- ściereczka /szmatka,
-gąbka/ zmywak lub inna dość miękka podkładka,
- stara podkładka  pod myszkę.

I tyle - nie potrzebujemy nic więcej do pierwszego i drugiego kwiatka, które widać na zdjęciach kartki wyżej. Osoby zainteresowane własnoręcznym tworzeniem kwiatów bez wykrojników, zapraszam na kursik - myślę, że pod koniec tygodnia zaczniemy, abyście mogły zakupić ten blok akwarelowy, jeśli nie macie:)

Pozdrawiam,
Anetta



You May Also Like

22 comments

  1. no to idę na zakupy :)))) bloku nie mam- może znajdę w papierniczym- a powiedz może być papier czerpany? mam biały z Namaste.
    Komplet na chrzest suuuper.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, Anito...Używam tego akwarelowego, bo dobrze znosi wodę. Tego papieru czerpanego to chyba szkoda na kwiatki. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. A ja go na kwiatki kupiłam😁 biały najtańszy.
      U mnie w miasteczku obok akwarelowego nie mają - będę robiła z czerpanego.
      Buziaki.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ta różowa karteczka,lubię wszystkie odcienie różu chociaż jestem już bardzo duża "dziewczynka" hi,hi.Chyba skuszę się na kwiatowy kursik,praca papierem to dla mnie nowość.Cieplutkie uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kursik Elżusiu - na pewno nie będziemy robić nic skomplikowanego:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Przepiękna karteczka!:) Też się skuszę na kwiatki, mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej niż z frywolitką:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i delikatna karteczka, a kwiatki chętnie popodglądam, może kiedyś się skuszę:-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :) a na kursik to ja chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny różany komplecik, bardzo delikatny.
    Kursik fajna sprawa-może i mi jakiś kwiatuszek uda sie zrobić. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, w jedynych słusznych dla małej Księżniczki kolorkach!
    Na kursik jestem przygotowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka z niecierpliwością czekam na kursik muszę tylko kupić blok pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartek nie potrafię robić, dlatego z przyjemnością cieszę oczy Twoimi. Uwielbiam się uczyć nowych rzeczy i dlatego czekam na kurs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartek nie potrafię robić, dlatego z przyjemnością cieszę oczy Twoimi. Uwielbiam się uczyć nowych rzeczy i dlatego czekam na kurs.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka cudowna ,kwiatki fantastyczne ,tym bardziej cieszę się , że zobaczę jak powstają :) Mam pytanie odnośnie papieru akwarelowego, bo są rożne gramatury,jaka jest najlepsza do kwiatów ? czy ma być bardziej gładszy czy chropowaty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój papier ma gramaturę 210, ale może być od 200 do 240, i jest lekko chropowaty, bo tylko taki jest w moim papierniczym... Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję za odp :) ,okazało się że miałam w domu grubsze papiery od 300,ale udało mi się zdobyć 200 :) Mam nadzieję że uda mi się niedługo zrobić jakiegoś kwiatuszka,bo widzę że kurs rozkwita :)

      Usuń
  13. Excited to learn, Anetta ! Thanks for starting the tutorial.
    Your card is very beautiful :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka jest pzrecudna , nic dodac nic ująć :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatna i urocza karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)