Melancholia w tle...

18:41:00

Chyba wpadam w skrajności - ostatnio pokazywałam "powiew lata", czyli scrapowe turkusowe wspomnienie greckich wakacji, a dzisiaj pokażę karteczkę adekwatną do pogody, czyli szarą i melancholijną z lekką nutą nostalgii...

Tydzień minął mi na wytężonej "pracy" nad grudniownikami i nad prezentem dla Justyny z bloga w sieci nitek i niteczek. W nadchodzącym tygodniu, kiedy dziewczyny otrzymają swoje przesyłki, pokażę, co poczyniłam :))
A ta melancholijna karteczka jest zaproszeniem do udziału w wyzwaniu kolorystycznym Art-Piaskownicy, w którym tym razem bawimy się czterema kolorami - szarym, czarnym, białym i czerwonym. Na zwycięzcę czeka nagroda, a pracę można wykonać dowolną techniką, więc gorąco zachęcam do zabawy.
Karteczkę wykonałam z kartek różnych producentów i różnych kolekcji, więc nie będę się rozpisywać, który element pochodzi z jakiej kolekcji...

Ostatnio, jak byłam w sklepie z różnymi ozdobami, przyjrzałam się takim wielkim tiulowo-koronkowo-firanowym kwiatom na choinkę - zapewne wiecie, o co chodzi. Podobają mi się, ale cena trochę odstrasza - od 12,5 do 22,5 zł. za sztukę, a wiadomo, że na 2,5- metrową choinkę nie kupię jednego, więc rozmyślam, jak by je tu zrobić :)) Może ktoś wie, jak to się robi? W jednych są druciki, a w innych nie...Hmm...Muszę pomyśleć...

A tak w ogóle to nie podoba mi się ten nowy układ w bloggerze, tzn. podoba mi się estetyka tego rozwiązania, ale funkcjonalność, a raczej jej brak z lekka mnie irytuje... A co Wy sądzicie o tych zmianach? 

Pozdrawiam,
Anetta

Przeczytaj także

21 komentarze

  1. Co do bloggera mam podobne odczucia do Twoich, niby miało ułatwić,a jednak...
    Karteczka świetna, ale moja uwagę przykuł konik na biegunach! Jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Konika kupiłam w tym sklepie z ozdobami - to niby jest zawieszka na choinkę, ale jest dość ciężki, więc nie bardzo nadaje się do wieszania na gałązkach...Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Karteczka śliczna i rzeczywiście melancholijna, ale ta czerwona róża dodaje jej to coś, coś sprawia, że nie jest taka oczywista. Jest piękna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaka cudna karteczka, w mojej ulubionej kolorystyce:) konik świetny. Mam takie same odczucia co do bloggera, poprzednia wersja była dużo lepsza....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest po prostu śliczna, bardzo delikatna i elegancka. Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka!
    Nie lubię zmian, dlatego nie jestem zadowolona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię to zestawienie kolorystyczne, więc karteczka bardzo mi się podoba. Może coś poczynię w temacie;-)Co do przemeblowania na blogerze, to lepiej się nie będę wypowiadać, tym bardziej, że od wczoraj zostałam przesiedlona na Windows10 i ciągle walczę, ale dzielnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest kolorystyka tej karteczki! Z konikiem prezentuje się rewelacyjnie :)
    A zmiany w bloggerze i dla mnie są irytujące...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie zestawienie kolorów! Śliczna kartka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko gdzieś w sieci widziałam tutek ja sie robi takie bombki, a że sama jestem nimi zainteresowana to będę szukała wieczorem, jak coś to podeślę:)
    śliczna kartka, w moich ulubionych kolorach, ale na razie brak czasu ogranicza dodatkowe zabawy, a szkoda.
    Koni jest zachwycający!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko karteczka śliczna bez dwóch zdań .
    Zmian nie cierpię ,sporo czasu minie zanim się przyzwyczaję do takiego rozwiązania ,jakie bloger nam zafundował.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wpadłam w panikę jak zauważyłam te zmiany na bloggerze. Nie lubię kiedy bez mojej zgody ktoś mi coś zmienia. Poczułam się tak jakby mi ktoś włóczki poprzestawiał.
    Kartka jest piękna i taka nostalgiczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :)
    A do nowego wyglądu próbuję się pomału przyzwyczaić...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie troszkę wkurza bo korzystam z blogera na telefonie i to jakaś masakra. Trzeba przywyknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka. Odpowiadają mi kolorki z wyzwania 😃
    Do bloggera trzeba się przyzwyczaić, jak do każdej nowej sytuacji.
    A o jakich ozdobach myślisz, niestety nie mam pojęcia 🙁

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja nie polubiłam nowego wyglądu bloggera ale cóż trzeba się będzie jakoś przyzwyczaić do tych zmian.
    Karteczka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie te szarości dobrałaś, kartka z melancholią rzeczywiście się kojarzy:) I sliczny ten konik z pierwszego zdjęcia:)
    Co do zmian - no cóż, nie mamy wyjścia i musimy do nich przywyknąć, choć mnie też nie bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak się człowiek przyzwyczai to mieszają- nie lubię, nie lubię , a kartka super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę smutna, ale klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka! Mnie też zmiany na bloggerze nie zachwyciły:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award