Decu motyle...

17:53:00

Wróciłam z wyjazdu szczęśliwa, zadowolona, pełna pozytywnej energii i pomysłów, które -mam nadzieję- doczekają się realizacji :)

Gdzie byłam - o tym później... Dzisiaj o motylkach na lodówkę. Do odnowionej kuchni z moim kącikiem w stylu vintage, który jednym bokiem opiera się o lodówkę - w sensie dosłownym, postanowiłam zrobić magnesy, które współgrałyby z kartonami pełnymi przydasiów.

W Eko-deco wypatrzyłam takie motylki i miałam na nie nieco inny pomysł, ale okazały się ciut za małe, więc wykorzystałam resztki z serwetki z paryskimi klimatami i powstały zdekupażowane motylki - magnesy.
W ubiegłe wakacje zrobiłam taki komplecik z tej właśnie serwetki. Na motylki wystarczyły dosłownie strzępki serwetki.
 Jeden motyl :)
Drugi motyl:)
I oba razem na lodówce:))
Zapraszam na kolejne wyzwania w Art-Piaskownicy - w wyzwaniu z magnesami czeka na Was nagroda:)

Moje drogie uczennice - jak Wam idzie śnieżynka? Piszcie śmiało, w razie problemów już jestem i pomogę.

Pozdrawiam,
Anetta

P.S. Nie wiem, czy zdołam ogarnąć wszystkie zaległości na blogach, dlatego proszę o wyrozumiałość, jeśli do kogoś nie dotrę:)

Przeczytaj także

20 komentarze

  1. Świetnie, Anetto, że wyjazd się udał, bo tej dobrej energii musi teraz na trochę wystarczyć...
    Piękne motylki i podkładki - bardzo podobają mi się paryskie klimaty :)
    Ps. Zakładka skończona i jedna śnieżynka bez koralików (w pon. kupię i zrobię więcej, bo bardzo mi się podobają). Prezentacja jednak na początku września, bo zakładka została zrobiona na prezent i nie mogę się zdradzić.
    Dziękuję pięknie za Twoje lekcje i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zrobiłaś i zakładkę i śnieżynkę. Ja też na razie działam na zwolnionych obrotach, więc z przyjemnością obejrzę Twoje prace we wrześniu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. muszę przyjrzeć się tym magnesom, ale u mnie trzeba by było całej kolonii:)
    świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te magnesy zrobilas :) świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, takie z paryskim szykiem;)
    Pozdrawiam Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnesy na lodówkę ale takie do przyczepiania kartek kojarzą mi się z domem rodzinnym, tylko wtedy o takich cudeńkach raczej nikt nie myślał;). Teraz lodówkę mam zabudowaną i magnesy odpadają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motylki! Bardzo mi się podobają te paryskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyle są super - rewelacyjne !!! Lubię takie drobiazgi. Niby to nic takiego, bo tylko wisi sobie na lodówce, a jednak oko cieszy ! Uściski posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnesiki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne motylki :)
    Ja śnieżynki jeszcze nie zaczęłam,dopiero dzisiaj urlop kończę... w nadchodzącym tygodniu dopiero się za nią zabiorę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylki są śliczne , jak i pudełeczko z podkładkami z zeszłego roku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Są tacy co nie lubią magnesów na lodówkę, ale ręczę żeby zmienili zdanie gdyby zobaczyli te motylki. Niby drobiazgi, ale jak cieszą oko! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko wspaniałe magnesowe motylki i fajny motyw serwetki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne magnesy super że podładowałaś akumulatorki i wyjazd się udał. Jedna śnieżynka z koralikami zrobiona ale chyba zrobię więcej bo mi się bardzo podoba jej wzór pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Motylki uwielbiam! i te Twoje również podbiły moje serce!!! Piękne są!! Kurczę, a ja ciągle z frywolitką w lesie:( mam nadzieję, że wraz z dłuższymi wieczorami to się zmieni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne motylki, moje serce aż się do nich usmiecha! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Magnesiki cudowne ,uwielbiam ten styl.A z frywolitką zacięłam się na lekcji 3,
    ale jesienią na pewno nadrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Motylki są słodkie! Uwielbiam magnesy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Motylki urocze! Mi do śnieżynki jeszcze daleko, ale we wrześniu mam zamiar wrócić do frywolitkowych zmagań:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award