Brzoskwiniowy tag

17:07:00

           Sierpniowym tematem zabawy  u Danutki był kolor brzoskwiniowy i mimo iż bardzo lubię brzoskwinie i morele w ogóle nie miałam żadnego pomysłu na pracę w takim kolorze. Szczerze mówiąc, myślałam, że nie zrobię tej pracy...Aż wczoraj wieczorem spłynęło na mnie natchnienie:))
Postanowiłam, że zrobię tag, będący ukoronowaniem lata, soczystości dojrzewających owoców, bajecznych kolorów kwiatów kwitnących w ogrodach, słonecznych dni pełnych beztroskiego wakacyjnego nastroju...

Oto moja wizja "summer inspiration":
 Użyłam stempelka z zegarami, wstążek w kolorze brzoskwiniowym i białym, ozdobnej tekturki ze złoceniami na brzegu, czego i tak na zdjęciu nie widać oraz drewnianego serca, na którym przykleiłam fragment zdjęcia przedstawiającego obraz I. Betlewicza - artysty malującego ustami. Serce polakierowałam, a resztę taga pokropkowałam białą farbą.
Poniżej samo serce wykonane techniką decoupage'u.
Te kolory idealnie wpisują się w letnie nastroje:) Mam nadzieję, że te wszystkie odcienie brzoskwiniowego - i jaśniejsze, i ciemniejsze, są widoczne na zdjęciach.
Tak jak napisałam wcześniej - lubię brzoskwinie, ale ten kolor to zupełnie nie moja bajka - jest zbyt delikatny.
                                         Wpis wędruje na sierpniowe kolorki u Danutki

Pozdrawiam:)

Przeczytaj także

48 komentarze

  1. Przepiękna kartka i serce! Ten kolor fantastycznie pasuje do tych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rewelacyjny tag, taki przyjemny dla oka.Super sobie poradziłaś z kolorem brzoskwiniowym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo:) Masz rację - ta kompozycja i kolorki są miłe dla oka. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Pastelowy, morelowy brzoskwiniowy ... pięknie dobrane kolory, cudowne wzory i całość skomponowana po mistrzowsku. Mnie się bardzo podoba :) Trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za miłe słowa:) Mnie też się podoba, choć raczej rzadko robię tagi czy kartki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Tak to czasem bywa Anetko, olśnienie spływa na nas w najmniej spodziewanym momencie. Tag wymodziłaś świetny, typowo brzoskwiniowy w delikatnych pastelowych odcieniach tego owocu.
    Bardzo mi się podoba i chociaż w decu, to ja jestem " noga", ale przemyśliwuję, jak to przełożyć na coś bliższego moim technikom, bo mnie zainspirowałaś wielce.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Danusi, że się zainspirowałaś:) Na pewno zrobisz coś pięknego! Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Prześliczny tag. Bardzo radosny i ciepły. Brzoskwiniowy kolor jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Masz rację - te kolorki są radosne i optymistyczne. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Świetny tag ,w takich pastelach mu "do taga ".
    Super,że nadal jesteś w zabawie.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu:) Powiem szczerze, że ten kolor był dla mnie trudny, ale cieszę się, że udało mi się coś wymyślić i zrobić. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. śliczny tag i piękne serce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Mimo, że brzoskwiniowy to nie Twoja bajka - to tag wyszedł Ci wspaniale, serduszko genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudnie delikatny tag Anetko. Bardzo ładne serce z tymi kwiatkami. Świetna praca,Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu:) Motyw na sercu faktycznie jest ładny:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Prześliczny i taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tag w takim letnim sierpniowym klimacie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Fajne kolorki. Całość prezentuje się super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I wyszła piękna brzoskwiniowa kartka z cudnym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Urocza i bardzo delikatna karteczka pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Jak na taki nielubiany kolor to tag wyszedł świetnie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, bo mimo że za kolorkiem nie przepadam, to brzoskwinie uwielbiam:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Karteczka ślicznie brzoskwiniowa, pomysł z serduszkiem bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Praca wygląda bardzo słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wyszła słodziutka, aczkolwiek to nie mój styl...Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Przepiękna praca :) Tag prezentuje się bardzo romantycznie, subtelnie. Ja uwielbiam taki styl z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Kwiatki lubię i to nawet bardzo, ale kolorek brzoskwiniowy już nieco mniej:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. I jak to dobrze, że spłynęła na Ciebie inspiracja :)
    Przepięknie dobrane kolory i piękna forma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę nad czymś intensywnie i pojawia się to olśnienie-natchnienie, a czasami nic...pustka w głowie:)) Dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  20. Piękna karteczka z jeszcze piękniejszym nagietkowym serduchem ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nawet nie zauważyłam, że to nagietki, a bardzo je lubię:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Śliczna praca, a kolorki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award