Jeszcze raz w komunijnych klimatach

20:33:00

            To ostatni wpis w komunijnym klimacie. Przy komunijnych zawieszkach zastanawiałam się, w jaki sposób podziękować zaproszonym gościom za uczestnictwo w uroczystości przyjęcia I Komunii Św. przez moje dziecię. Nie chciałam, aby były to aniołki lub serduszka z masy solnej, pomimo iż na pewno byłyby to miłe pamiąteczki dla gości. Nie chciałam również powielić pomysłu z zawieszkami, więc wyprodukowałam karteczkowe podziękowania, które dołączyłam do białego Raffaello. Wszystko ładnie się zgrało w bieli i myślę, że będzie dobrze.
Tak wygląda karteczka z zewnątrz, a tak wewnątrz.
I jeszcze raz z przodu. Musiałam trochę pobawić się w wycinanie i klejenie, ale chyba było warto.
I na pudełku Raffaello przewiązane tasiemeczką.

       W tym tygodniu niestety nie mogłam zamieścić postu książkowego u Maknety ani Was pokomentować ze względu na nieoczekiwaną chorobę dziecka i kilka dni spędzonych na szpitalnym krześle przy łóżku syna. Wczoraj wróciliśmy do domu i moim największym marzeniem było położenie się we własnym łóżku i spanie, spanie i jeszcze raz spanie...

Pozdrawiam serdecznie





Przeczytaj także

8 komentarze

  1. Po pierwsze dużo zdrówka Wam życzę.
    Szpitali nie cierpię i współczuję Ci przeżyć.
    A karteczki są śliczne- delikatne i bardzo eleganckie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:) Też nie cierpię szpitali, a po tym przeżyciu wolałby omijać je szerokim łukiem... Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, oryginalny pomysł :) Dużo zdrówka dla Was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Już jest lepiej, ale jeszcze nie jest idealnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Żeby Was już nic do szpitala nie zaciągnęło.
    Bardzo ładne karteczki - utrzymane w jednej tonacji są tak niesamowicie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już wszystko będzie w porządku:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Piękne te kartki i będę może odgapiać, za dwa lata dopiero komunia mojej młodszej córeczki ale dobre pomysły zbieram już teraz a to jest dobry pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobały się Tobie:) Zaproszenia zamówiłam przez internet i byłam nieco rozczarowana terminem oczekiwania, dlatego podziękowania zrobiłam sama. Pozdrawiam ślicznie:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award