Jajo w stylu shabby chic...

09:49:00

      Dzisiaj chciałabym podziękować Magdzie z Zakątka Kreatywnych Kobiet za przepiękne jajo w stylu shabby chic, która w ten sposób nagrodziła wyróżnione prace w Siłowni Twórczych Kobiet, czyli  śliczny wianek Zuzanny Magdaleny z Feerycznej Krainy i  moją szkatułkę z poprzedniego wpisu.







Jajo jest przepiękne i stylowe. Moje dziecię było oczarowane tym prezentem.

Magdo, jeszcze raz ślicznie dziękuję i pozdrawiam:)

A wszystkim odwiedzającym  życzę zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych w rodzinnym gronie:)

Przeczytaj także

6 komentarze

  1. Świetne ! Mokrego dyngusa ! Pozdrawiam jeszcze świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również życzę mokrego dyngusa:)

      Usuń
  2. Jajo naprawdę piękne. Ja nie mam ani głowy do takich rzeczy ani talentu, dlatego też tym bardziej podziwiam wszystkich, którym od tak to przychodzi. Widać, że wkłada w to Pani dużo pracy i serca, dlatego efekty są tak zdumiewające! Gratuluję takiej wygranej!
    Swoją drogą, czytałam inne wpisy i muszę przyznać, że posiada Pani ogromny talent. Zazdroszczę!
    Z ogromną chęcią dodaję do obserwowanych, a nóż sama kiedyś czegoś spróbuję. Mam nadzieję, że prace spod Pani rąk będą dla mnie inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa:) Twoje fotografie są piękne, pomysły kreatywne, więc zapewne będziemy się wzajemnie inspirować. Pozdrawiam ślicznie:)

      Usuń
  3. W zyciu bym nie pomyślała ze ze zwykłego jajka można zrobić takie cacko. świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Autorką tej pracy jest Magda z Zakątka Kreatywnych Kobiet :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award