Szafirkowe serce :)

10:08:00

Z masy solnej ulepiłam kilka serc dużych, małych, wzorzystych i gładkich... Jedno z serc weźmie udział w "Szafirkowym wyzwaniu" u Agaty:)

Serce pomalowałam ciemnoniebieską farbą akrylową, potem białą, "postarzyłam" brzegi przecierając je nieco. Na środku namalowałam skromniutki bukiecik szafirków - no przynajmniej taką mam nadzieję, że kwiatki przypominają szafirki:))) Całość ozdobiłam rafią i niebieską wstążeczką w kropeczki. Zawieszkę zrobiłam ze skręconego drutu, żeby zachować jednolitość rustykalnego stylu.



 Szafirki na sercu w zależności od oświetlenia są jaśniejsze lub nieco ciemniejsze:)



Poniżej banerek i link do bloga Agaty:


Pozdrawiam:)

Przeczytaj także

18 komentarze

  1. ale cudo, kwiatusie wyglądają jak szafirki, tutaj nie mam wątpliwości :) Witaj w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Twoje szafirki też są jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne serduszko, a te szafirki jak żywe!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, napisałam pod jajeczkiem. Tak to jest jak się jedzie na pamięć ;)

    Witaj Anetto :)
    Musiałam sobie powiększyć fotki, bo jak zobaczyłam te cudowne szafirki, to pozazdrościłam serwetki. I co? One są NAMALOWANE!!! No to teraz już całkiem pozazdrościłam Ci talentu. Serduszko jest śliczne, a szafirki, jak przyniesione prosto z ogródka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za miłe słowa:) Przepraszam, ale ten szablon nie ma opcji "odpowiedz", więc nawet nie mam możliwości odpowiedzenia na każdy komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna zawieszka! Widać że robiona z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ,że to szafirki na ślicznym serduszku

    OdpowiedzUsuń
  8. szafirki i serduszko - super połączenie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award