I jeszcze jedno jajo :)))

10:25:00

To już chyba ostatnie jajo w najbliższym czasie, bo zaczyna się robić nieco monotonnie:)))

Dzisiejsze jajo prezentowałam w poście "Jaja w dawnym stylu..." (zobacz tutaj), czyli jaja vintage. Jedno szczególnie przypadło mi do gustu - to jajo z gatunku "jaj czytelniczych".

Jajo zgłaszam do wyzwania u Lucy:) 


 Zmiana oświetlenia wydobyła właściwy kolor książki z lat 30. ubiegłego wieku. O książce pisałam w poprzednim poście -tutaj - "Czytelnicze jajo..."



Jajko zostało oklejone białym papierem, który został wcześniej "postarzony" herbatą. Celowo okleiłem je z zagięciami i nierównościami, aby po przetarciu tuszem nadać mu jeszcze starszy wygląd:)
Potem jajco zostało owinięte  fragmentem tapety przedstawiającej różne książki z XIX wieku. Brzegi tej "owijki" przetarłam brązowym tuszem. Wreszcie całość przewiązałam kawałkiem sznura konopnego w naturalnym kolorze i brązowym, najzwyklejszym sznurkiem, który przytrzymuje czerwone, drewniane serduszko.


 A tu jajco na "sianku", czyli tzw. wełnie drzewnej:)


Myślę, że całość jest ciekawą propozycją na nietypową dekorację wielkanocnego stołu utrzymaną w stylu vintage.


                                                              Banerek i link poniżej:


Pozdrawiam i dziękuję za wizytę:)

Przeczytaj także

5 komentarze

  1. Witaj Anetto :)
    Musiałam sobie powiększyć fotki, bo jak zobaczyłam te cudowne szafirki, to pozazdrościłam serwetki. I co? One są NAMALOWANE!!! No to teraz już całkiem pozazdrościłam Ci talentu. Serduszko jest śliczne, a szafirki, jak przyniesione prosto z ogródka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIekne rustykalne serce :) Kojarzy sie z pobielanymi chatami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł:) bardzo fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award