Dzień 2-4 wyzwania...

22:55:00


Dzień 2. wyzwania...

3 rzeczy, które chciałabyś zmienić...
      O matko, dlaczego tylko trzy i dlaczego aż trzy! Chciałabym zmienić tak wiele w sobie, w kraju, na świecie. Chciałabym, żeby ludzie byli życzliwi, szczęśliwi, radośni... Chciałabym, żeby nie było wojen, głodu, chorób...Chciałabym, abyśmy dbali o tę naszą nieszczęsną planetę, bo nie wiadomo, jak długo jeszcze wytrzyma... Chciałabym...
      Tak wiele chciałabym, a tak niewiele mogę. Mogę jedynie dokonywać zmian w sobie i mieć nadzieję, że te zmiany jakoś pozytywnie wpłyną na otaczającą mnie rzeczywistość.
Pomarzyć można, czemu nie?

Dzień 3. wyzwania...

Doświadczenie, które zmieniło moje życie? Hmmm... zapewne każdy z nas ma wiele takich doświadczeń mniej lub bardziej przykrych, smutnych, traumatycznych, wstrząsających... Jednak dla mnie najważniejszym życiowym doświadczeniem i najwspanialszą umiejętnością było przyswojenie sobie alfabetu. Tak! Zdecydowanie! Nauka czytania otworzyła przede mną nieskończone możliwości poznawania świata i siebie. Czytam dużo, bo lubię:) I ciągle mi mało:)))

Dzień 4. wyzwania...

Jestem wdzięczna za...
O! Tu mogłabym wypisać całą litanię:)))

Jestem wdzięczna za:
- dziecię - już prawie 10-letnie:))),
- za męża - fajnego faceta:),
- za wszystkie talenty plastyczne i manualne, jakie posiadam,
- za wiele pożytecznych umiejętności, jakie mam,
- za spore wykształcenie, które zdobyłam,
- za wspaniałe podróże, które odbyłam,
- za możliwości, jakie stwarza mi każdy nowy dzień...
i wiele, wiele innych rzeczy mniej lub bardziej ważnych:)

Pozdrawiam:)


Przeczytaj także

2 komentarze

  1. uwielbiam Cie ogladac i czytac... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award