Walentynkowe sówki dla dzieci :)

11:06:00

Walentynki - dzień zakochanych i nie tylko...
     Na dzisiaj, a właściwie wczoraj przygotowałam "walentynki" dla dzieci. W ubiegłym roku niektóre dzieci nie dostały kartek i pojawiły się jakieś smuteczki, aby w tym roku nie było podobnej sytuacji zrobiłam dla całej klasy kartki- niespodzianki.
    Nawycinałam się i nakleiłam, tworząc urocze sówki-walentynki, różowe dla dziewczynek, zielone i niebieskie dla chłopców. Do karteczek dołączyłam malutką słodyczkę -  ciasteczko w czekoladzie:)
Mam nadzieję, że dzieci były zadowolone...



Jutro pokażę wianki i inne ozdoby walentynkowe na drzwi.

Przeczytaj także

2 komentarze

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

Popularne posty

Liebster Blog Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award